torsdag, oktober 18, 2007

Första medelande

Ja nu blir det intressant hur mina inställningar gör sig nu för allmänheten (vänter spänt), dock är det ju lite fusk för jag har knappast gjort utformningen i denna blogg, men kanske senare när jag lärt mig och har tid? :-)

Jag har en annan blogg också, den lägger jag nu bakom mig.

Jag vill utvecklas och då krävs det att man kan lägga gammal saker bakom sig. Precis som jag gör nu, men visst känns det lite sorgset, hadde den mer en ett år !!! http://www.moorelly.blogg.se/ där har ni en länk!

Denna blogg är till för mig, bara mig (!) och jag har inte behovet att se någon jag vill se, vill vara, läsa om någon som inte är mig som jag vill vara.

Visst jag hatar att berätta om vad jag gillar på ett personligt sätt, det kan va allt ifrån "Åhh jag gillar himlen" till att "Gud va mysigt att hyra film!" jag vet inte vad det är som tar imot, jag känner väll det visar mina svagheter

Men annars berömmer jag ofta vad jag gillar hos andra människor eller likande, men det är inte så personligt och jag gillar göra andra människor glada så det tar ju ut de.

Nu är det höst och den tar jag imot med blandade kännslor, men visst kul att allting börjar om, som mitt liv gör nu, och visst blir mysigt(?) och jag kommer in mer i livets rytm


Inga kommentarer: