måndag, oktober 29, 2007

Förvirrad

Alltså jag känner mig värkligen förvirrad, jag va med om detta förra året också.
Jag har inga gränser, mina fysiska gränser är inte gränsen för de psykiska; så jag känner att jag finns överallt.

Det är otroligt obehagligt, jag har inga ramar och förvirringen är nog ganska påfrästande.
Har svårt att bli complite, känner mig otålig stressad osv.. Alldra värst är att jag aldrig finner ro. Jo ibland, när jag gör olika aktiviteter så kan jag tänka på annat, och då känner jag inte min sorg..

Jag känner så jävla mycket.. allting flyter, strömmar.. överallt åt olika håll, vet inte vad jag vill.

Men när jag väl sansar mig och bara känner nuet känns allting menigslöst.

Varför händer detta? Och hur blir jag av med de....

Otroligt jobbigt att ständigt känna sig förvirrad i huvet och inte veta vad jag kommer bli lycklig av..

Jag är splittrad som fan

Inga kommentarer: