onsdag, oktober 24, 2007

Fullmåne

I dag är det nästan fullmåne, var det igår tror jag.
Jag känner mig förvirrad, gillar Ludde men undrar verkligen vad han ser hos mig, känner mig mer oseriös när jag är med han, men jag gillar han en då... kan inte sätta fingret på vad som jag dras till.
Jag brukar sällan ge människor den sortens chans och jag vet inte vad jag kan säga.

Samtidigt måste jag ju var seriös någon gång och inte var så omogen.
Hahaha helt ärligt kan jag garva åt mig själv, vad är det jag tror...

Hummm jag är OTROLIGT matrealistisk och det stör mig samtidigt som jag gillar de.

Målningen jag börjat med blir helt okay, ganska svårt att få till den isolerade biten, har försökt på flera sätt men det är knepigt. Kommit på ganska bra hur jag ska göra tror jag, hoppas jag!

Inga kommentarer: