fredag, oktober 19, 2007

Complite

Lyssnar på en djävligt skön låt. Livet känns helt bra, jag känner mig complite* och känslan är för jävla härlig.

Fan att jag inte har pengar, det ändrar värkligen ens möjligheter i livet, inte så att man blir mer lycklig av pengar men det begränsar en, därför ska jag ha ett välbetalt jobb när jag är fördig med gymnasiet.

Jag älskar att överdriva saker, ska vi fika ska jag köpa varenda god bakelse. Bryr mig inte om att njuta av en, utan jag hatar den stela känslan av att veta
  • Bakelsen kommer ta slut
  • Jag kommer inte bli mätt
  • jag måste tänka varenda tugga så jag inte äter upp den för fort
  • jag kan inte prova flera saker

Ja som du ser är det många nackdelar med att hålla på att mesa med ett litet kex.

Andra saker som är bra att överdriva är, känslor, komplimanger, övrig mat :-D och kritik man själv får osv..

I morgon ska jag träffa Ludde, skit kul längtar!!! Då ska jag inte glömma hans gulliga tröja jag fick låna så jag inte skulle frysa.

* Complite är när jag känner att jag är lycklig, inget mer behövs mitt liv är nästintill fullbordat.

Inga kommentarer: