fredag, oktober 19, 2007

En dag med Elli under vattnet

I dag hjälpte jag Elli med en skol uppgift.

Hon behövde någon som kunde fota henne tillsammans med sin häst Ludde på en brygga, så jag hjälpte henne. Här kommer huvudnummret!!!

För länge sedan byggde jag och mina 3st syskon en badflotte. Djävligt ostabil och rolig att paddla runt med i våran lilla dam(eller stavas det med två "M"?).

- Paddeln är en stor djävla klumpig hemsnickrad greja, i princip två stycken brädor och en rostig spik. Jag skulle åka ut på denna badflotte, ja.. och fota Elli... :-P
.. Den var fylld av fågelskit vattnet började komma runt mig och jag stod där med denna gigantiska paddel och kameran i andra handen.. ja kul men bilderna blev mycket fina.


Efter de hjälpte Elli mig med att fota mig när jag satt på en sten och jag tog en bild på henne och hästen Ludde tillsammans.


Här är bilden på mig då...



Här är den fina bilden på Elli och Ludde jag tog!

(Älskar dig Ellinor)

Inga kommentarer: