lördag, oktober 20, 2007

Lösningen.

Åhhh skönt, under kontroll igen, jag sa till mamma att jag ska sova över hoss Johan, men jag ska egentligen sova över hos Ludde (Tror jag, han ringar om de snart).
Bra :-D!!
Känns som jag sviker min mamma men vissa saker :-( , men hon är så gammalmodig med vissa saker, vilket inte alls passar in på henne, men en då. Ludde är ju trevlig och så så tror inte min mamma skulle ha något emot de!
Hahaha lång utläggning om detta nu då.

Vet inte vad det är, kan inte sätta fingret på de men nu är jag oblans igen, känner mig stressad över något.. kan var att det är mycket som ändrades fort.
Idéen är inte 100% ännu som sagt!

Jag drömde något mycket märkligt, jag drömde om Micke, jag drömde att vi var på ett torg, och han ville ha en liten silvrig sax. Han ville ha den på ett störigt sätt.
Sedan gick jag o fikade med honom, då träffade jag Danne och Elli, Danne var otroligt provocerande och jag blev fett störd.

Senare gick jag upp till ett torn där det fanns fika och barnrum osv. och jag tog massa bakelser som man egentligen skulle betala för.
En kvinna bad mig när jag var längst ner i trappan att ta en grej åt henne högst upp och lägga den lite längre ner i trappan, så jag gick upp tog hennes papper och la de på ett trappsteg. Så fortsatte de så, när jag vaväg ner ville hon ha hjälp med samma sak, jag gick upp och ja gjorde om processen 4gg kanske...
Till slut fick jag attack och gav henne världens utskällning, jag blev as sur.

Efter de gick jag iväg och så träffade jag på min mamma som berättade att ägarinnan grät för att någon skällt ut henne. "What, humm det var ja som sa till henne" sa jag förvånat. "Ja ha sa min mamma, hon verkade iallafall väldigt sårad!" Jag förklarade vad som hänt och det roade min mamma.

Efter de drömde jag massa andra skumma saker, men detta var tydligast!

Inga kommentarer: