lördag, oktober 20, 2007

Frustrerande

Jag känner rädd att bli avvisad av människor jag gillar (jag gillar alla människor i princip). Även om jag kan störa mig på människor är det bara en väldigt ytlig grej.
Ludde och jag ska inte göra något i dag, jaha kul? blir fan så djävla irriterade av såna saker att jag aldrig mer vill träffa han. Är grymt känslig
Och enda anledningen till att han inte kan träfas, är för att mina bussar är retarded och jag inte kan åka hem tillräckligt sent för att han har en musik spelning typ 6-10. och min senaste buss går 22.30 kul att åka in till Nyköping, ha tråkigt i 3timmar och sedan träffa honom 30min.. nej!



Det är alltid jag som får den rollen, så djävla störigt för det är den rollen jag absolut inte vill ha!
Det är bara med killar jag inte bryr mig om som jag inte alltid får vänta!
Frågan är vad jag ska göra nu...? Att be Elli åka in till Nyköping så kan jag få henne åka hem seeent? Ska jag kolla vad Johan gör eller ska jag bara vara sur och va hemma kanske måla eller eldpoia?


En Bild på mig och min loovely Elli...

Inga kommentarer: